O TikToku u słów parę...

Kilka miesięcy temu zarejestrowałam się na TikToku. Niczego tam nie udostępniam, już po paru dniach zorientowałam się, że w znakomitej większości aplikacja ta została opanowana przez świrów maści wszelakiej i komentujących filmiki tych świrów ludzi mocno nieletnich. Oczywiście nie generalizuję - zdarza mi się tam trafiać na całkiem przyzwoite treści, zamieszczane przez niegłupich ludzi, a TikToka przeglądam głównie dla rozrywk,i poszukując filmików, które wywołają uśmiech na moim posępnym obliczu i odstresują nieco.

Ostatnio na TikToku króluje niejaki Wade Wilson. I powiem Wam, że jestem - delikatnie mówiąc - mocno skonsternowana. Wade jest totalnym psycholem, który w bestialski sposób zamordował dwie kobiety. W zakładzie karnym przebywa od 2019 roku i aktualnie ława przysięgłych żąda dla niego kary śmierci. Wade zabił z zimną krwią te dziewczyny - nie dlatego, że czymś mu się naraziły, że go zdenerwowały, okradły, zdradziły, nie... On nie miał z nimi żadnych relacji, były dla niego kompletnie obce. Zabił, bo MIAŁ TAKĄ OCHOTĘ.(Szczegóły sobie daruję, bo są tu nieletni i wrażliwi - nie dociekajcie, proszę.)

I ten sam Wade, z racji faktu, że jest atrakcyjny, ma milionowe grono nastoletnich fanek. Tak, FANEK, które zaciekle go bronią, myśląc że są niczym lwice, a w rzeczywistości są jeszcze nieporadnymi życiowo lwiątkami z kocięcymi cętkami na grzbiecie. I czytam: "jest piękny - znaczy niewinny!, chciałabym być osadzona z nim w celi!, Wade, ożeń się ze mną!"...

Owszem, typowi atrakcyjności odmówić nie sposób, pomimo prymitywnych więziennych tatuaży, którymi postanowił "przyozdobić" swoją twarz w przeciągu pięciu lat odsiadki. Ale, na litość boską, to morderca, psychopata i zwyrol. I jego fizjonomia nie ma tu nic do rzeczy.

Drogie matki, kontrolujcie swoje córki, miejcie baczenie na to, jakie treści śledzą w internecie i jakich mają idoli. Bo jeśli taka bestia zostaje bożyszczem wzdychających do niego nastolatek, to ja boję się nawet pomyśleć, dokąd ten świat zmierza...

Lubię to!
Komentarz
Wyślij
Udostępnij

Komentarze

  1. Zgodnie z pewnym proroctwem: Świat zmierza od złego, ku gorszemu. Wydaje mi się, że nic mnie już nie zaskoczy, ale pod mułem jest jeszcze jedna warstwa wodorostów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Muszę się wygadać, cholera jasna... (będę przeklinać)

Albowiem zeszłam srogo...

Sąsiedzi mnie ogarniają