No to po przenosinach...

Witam. :)

Jeszcze czuję się tu trochę obco, ale jakoś na bloggerze wydaje mi się przytulniej, niż na wordpressie, którego admin poprzedniego serwisu proponował jako alternatywę.

Powoli się tu jakoś urządzę, wstawię parę gratów, wpuszczę sierściuchy i mam nadzieję, że poczuję się jak w domu. Mam w tym jakby wprawę. ;)

Zaraz wyślę Wam, drodzy Czytacze, mój nowy adres.
Przeniosę też stare archiwum, niestety bez Waszych komentarzy.
Szkoda...

Rozgośćcie się i czujcie, jak u siebie.

Witam na nowych śmieciach. :)

Komentarze

  1. Cieszę się że dostąpiłam zaszczytu. Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpraszam sie i czekam na wypasiony drapak. Teraz podpisuje moim imieniem, dawniej Helvti

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprzednio byłam jako Tutejsz ... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. nie wiem dlaczego wpisał nieznana i godz. też się nie zgadza
      Atuna

      Usuń
    2. Też nie znam jeszcze funkcjonowania tego serwisu, ale dotrzemy się ;)

      Usuń
  5. Dotarłam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za zaproszenie :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie, już się rozgościłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem i ja. Zawsze wierna fanka. Pozdrawiam razem z Prążkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Melduję się z przyjemnością:)
    annapisze.art dawniej annazadroza z bloxa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Muszę się wygadać, cholera jasna... (będę przeklinać)

Leon

Sezon wakacyjny :)